FÄLLER EN TÅR FÖR B

Vissa dagar saknar man vissa mer, ikväll är en sådan kväll jag saknar Berglund. Killen för mitt liv, killen med alla svaren, killen med leendet alla pratar om.

Även om du är borta med de gyllene dagarna så fortsätter livet. Vissa dagar rullar på och jag gör allt för att dagarna ska rulla men ikväll sitter jag med tårar och hoppas på att något dyker upp så resfebern kan försvinna. Jag försöker att fixa till allt som vi sa under dagen då du försvann helt sådär, är fortfarande helt stum av beskedet och tänker tillbaka på allt vi sa om tårar under begravningsdagen. "Man har rätt till att gråta om det är äkta tårar som visar något betydelsefullt". 

Jag önskar att du fanns här ikväll. Saknar dig s..så himla mycket! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0