JAG KAN FLYGA, JAG ÄR INTE RÄDD!

Chocken som leder till leendet. Min dag i onsdags bestod av chock från alla håll som ledde fram till stora leenden. 

Ikväll mår jag och blickar tillbaka till onsdagen. Ikväll sitter jag och dricker öl och dämpar ångesten, om några timmar beger jag mig till Landvetter för att sedan flyga vidare ner till Sierra Leone, i Afrika. Nervöst men samtidigt spännande. Hoppas att allt ska gå bra och att inte allt för mycket tårar dyker fram. 

Kommer sakna mina underbara vänner samt min underbara familj så mycket. Hatar att lämna er för en så här lång tid. Hatar att lämna i hockeytider, hockeyn är lite som terapi och jag hoppas mina vänner hejar fram Nittorp åt mig. Syns om tre veckor, den 9 februari gott folk. Massvis med kärlek! 

"Jag kan flyga, jag är inte rädd"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0