A LITTLE BIT OF HEAVEN

Igår kom jag äntligen hem till mitt älskade hem. Vart lite lång tråkigt där borta, och rätta till allt men ett minne för livet. Igår blev det även lite hockey som vanligt. Begav mig till Nittorp för att kolla matchen mellan Nittorp-Alingsås. Nittorp hängde absolut inte med från början, och spelade verkligen med trötta ben, drog på sig vissa onödiga utvisningar som vanligt. Många powerplay som inte funkade, det är ju där man har dom stora chanserna liksom. Men jaja, slut resultatet blev 1-3 till Alingsås. Dom åkte hem med en fin seger i väskan. Sen efter matchen blev det att träffa lite sköna vänner. Blev en och en annan öl när vi satt och pratade om massa saker som hänt under den senaste månaden. Just nu känns det som om jag lever i en del av himlen.´Och det är bara positivt hoppas jag? Jag försöker liksom glömma allt ont runt omkring mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0