TACKSAMHET

Jag är så tacksam för mina underbara vänner och min familj.

ja, som jag skrev är jag så tacksam för det jag har, eftersom att jag gått igenom så mycket svårt som fått mig att inse att jag är vuxen och måste våga stå lite på egna ben. Det har förhoppningsvis gjort mig starkare och medveten om allt jag har. Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden med 8 månader och gjort så detta inte hade hänt. För då hade allt varit bra igen. Men nu ska jag fokusera på det jag har istället, fina vänner och en riktigt bra familj. Helt underbara människor!


Förövrigt så är denna skolveckan avklarad för min del, imorgon beger jag mig bortåt lite och gör lite besök på öppna landskap. Där jag ska försöka ta upp livet på allvar igen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0