FRÅN VARJE PLATS LEVER ALLTID ETT MINNE KVAR

Har det här mörkret ett namn? Grymheten, hatet, allt.. Hur hittade de oss? Hur hittade de dig? Smög det sig in i våra liv eller sökte vi de och önskade det? Vad hände med oss, och dig?

En sak jag vet säkert är ialla fall att vi inte önskade det, vem vill ge sina nära och kära en kamp som kan leda en mot slutet fortare än något annat? Himmelen måste helt enkelt saknat sin ängel den dagen du försvann ifrån oss, vi kämpade men vågorna vann sjunger Nilla Nielsen i en av sina låtar.. Det värsta är att det stämmer in så himla mycket. Varje dag påminns jag om den underbara lilla killen som var här och kollade på kattungarna för något årsedan. Men dom åren flög förbi oss, jag önskar så himla mycket att jag och alla kunde gjort något för att hjälpa denna underbara killen.Alla minnen är uppslukade av mörkret, och smärtan. Så har det här mörkret ett namn? Är det hans namn? Lilla Vilmer,  Jag hoppas att du har de bra vart du än är i ditt stora badland. Kom hem snart!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0