WISH YOU WERE HERE

Du är borta med de gyllene dagarna, allt blev som en sida ur en prinsessas dagbok. Så här står jag ensam som en ledsen liten medborgare. Men jag är fortfarande övertygad om att det finns något som skulle kunna heta ”vi”. Stunden då vi träffades är efter mig som en skugga, och jag drömmer. Kan lova dig att jag redan lidit tillräckligt och att jag inte orkar göra det mer.

Jag har sett din handling, och jag vet all fakta. Men jag är fortfarande kär i den personen du är och kommer alltid att vara. Det är inte svårt att se vem du är bakom ditt fina ansikte. Jag är fortfarande förälskad i dig, och jag önskar att du var här.  Som kärlek vid första ögonkastet.

Önskar så att du var här.... Jag saknar dig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0