20120216

God kväll!

Dagen började bra med en riktigt skön sovmorgon. Skönt att vara ledig lite. Tillbringade dagen tillsammans med min fina vän Emma, vi checkade lite hockey på datorn. Playoff matcherna har ju dragit igång. Nittorp tog sin första härliga seger, får hoppas på vinst på lördag också. Det är ju bäst av tre som gäller. Nu hade jag tänkt att lägga mig och kolla på någon härlig film och ladda om inför morgondagens jobb mellan 15:30 och 21:30. Fin arbetstid på en fredagskväll.

Förövrigt hoppas jag att alla har det bra. Och jag tänker lite extra på söta Vilmer som fortfarande kämpar. Jag hoppas mirakel finns!

God natt alla fina människor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0