20120220

1. Hur gammal är du om 5 år? 22.
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Amfora.
3. Hur lång är du? 169-170?
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Friends with benefits för andra gången.
5. Vem ringde du senast? Min syster.
6. Vem ringde dig senast? Min far.
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Ja jag slutade nu. Fick jobba över en timma.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på med vem.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? Imorse.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå/Gröna.
12. När vaknade du idag? 06:30
13. Vilken är din favoritjulsång? Inte en aning.
14. Vilken är din favoritplats? Grötvik & Tylösand i Halmstad.
15. Vilken plats föredrar du minst? -
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis neråt Småland, men man vet aldrig.
17. Vad skrämde dig om natten som barn? Att jag alltid trodde att det låg någon under sängen.
18. Vad fick dig verkligen att skratta sist? När jag och min kära mor hade vår dagliga tripp i bilen med massa sköna citat.
19. Hur stor är din säng? Vet inte, och tänker inte mäta den heller.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Gärna utan. Oftast med bara trosor.
22. Hur många kuddar har du i din säng? 5.
23. Hur många landskap har du bott i? Två.
24. Är du social? Beror helt på situation. Jag kan vara jävligt social om jag så vill, likaså osocial. Jag påverkas ganska mycket ac humör och omgivning.
25. Vilken är din favoritefterrätt? Gillar inte efterrätter.
26. Tycker du om kinamat? Ohyes I do.
27. Tycker du om kaffe? Ja, självklart! Livets dryck ju..
28. Vad dricker du till frukost? Om jag nu äter så juice.
29. Sover du på någon särskild sida? Nej...
30. Tycker du om att mysa/kela? Det är det bästa som finns. Att skeda ligger i topp.
31. Är du en beroendemänniska? Ja, jag är nog fan det.
32. Känner du någon med samma födesledag som din? Ja, min kära vän Jonathan och två vänner till.
33. Vill du ha barn? Ja, nu kom den där jävla frågan... Me ja, jag vill ha barn.
34. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Spanska och lite Finska.
35. Har du någonsin åkt ambulans? No, no..
36. Föredrar du havet eller basängen? Skönt att slippa alla äckliga djur i havet, men måste ändå säga att havet är goare.
37. Vad spenderar du mest pengar på? Jadu, bra fråga. Kläder, skor, finns säkert fler saker.
38. Äger du dyrbara smycken? Inte speciellt.
39. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Ser inte så mycket på tv men när jag väl gör det så är det ju hockey som gäller helt klart.
40. Vem är den roligaste människan du känner? Har många vänner som får mig att garva, men måste nog säga Emmy ändå..
41. Sover du med gosedjur? Naaj!
42. Vad har du för ringsignal? Den som alla Iphoneägare har.
43. Har du kvar klädesplaff från du var liten? Finns säkert någonstans.
44. Flirtar du mycket? Nej, inte min grej det där. Jag är dessutom kräsen som fan.
45. Kan du byta olja på bilen? Kan jag säkert. Bara att lära mig!
46. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Naj, har inte börjat styra igång ännu. Ska dock börja lite nu till våren, sen är det ju ett år kvar tills jag får ta körkort.
47. Vilken var den senaste boken du läste? Minns inte detta, är ingen person som läser precis.
48. Läser du någon dagstidning? bt ibland.
49. prenumererar du på någon tidning? Nej, inte längre.
50. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm eller Mix Megapol tror jag.
51. Vilken låt lyssnar du mest på just nu? Måste nog vara someone like you med adele.
52. När var du senast i kyrkan? Jadu, när det var vet jag inte riktigt men var där på begravning i alla fall. Hatar kyrkan.
53. Saknar du någon speciell person? Ja, min farfar.
54. Är du lycklig? Till och från. Jobbar på att bli det till 100 i alla fall.
55. Är du singel? Ja, singel och sökande. Haha...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0