VÄNSKAP

Godmorgon!

Sitter just nu i skolan och har hälsopedagogik, jättre roligt måste jag säga.

Idag mår jag lite bättre tack vare min fina vänner. Jag är så tacksam att jag har några som verkligen ställer upp för mig som riktiga vänner ska. Är så trött på falska personer. 

Livet blir berikat av kompisar och vänner. Att människor vill dela sånt man gör och sånt man känner. Så mycket man får lära, så mycket som bara blir sagt Så mycket som kan hända i vänskaplig kontakt. Ja, det ger så mycket glädje att vara fler än en. Att man har något gemensamt i nuet! då, och sen till exempelt! Att ha just er till vänner är jag tacksam över. Jag vet att vad som än händer så kommer kommer jag alltid ha världens bästa vänner! i svåra tider och bra tider! vad som än sägs och vad som än händer. T.ex det som hände i fredags, ni fanns där för mig. Jag kan verkligen inte beskriva hur tacksam jag är över att ha er. Man lär sig av sina misstag i sitt liv, men man ska tänka på att en vän är värt mer än allt annat. Utan vänner är som ett liv utan luft, man skulle leva på botten av ett hav utan vänner. Man skulle inte kunna leva. FÖRALLTID TILLSAMMANS!♥





image description



Här är några av mina fina vänner. Jag vore ingenting utan er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0