15 JANUARI

Tro alltid det bästa hos varje människa, tills du har fått motsatsen bevisad.

Dagen har spenderats i soffan, man mår ju inte toppen idag men det är sånt man får ta ibland när man haft en rolig kväll/natt. Vaknade upp hos Emma imorse och där skrattade vi som aldrig förr åt allt som hade med kvällen/natten att göra, man undrar ju vad vi fick allting ifrån. Man kan ju inget mer än tacka för en bra kväll.
Nu ska jag lägga mig och kolla på tv och sen försöka sova och ladda om inför en ny skolvecka, tråkigt nog... Hade hellre jobbat, skolan är ingenting för mig. Att sitta och läsa och skriva hundra gånger om dagen är som att bita i en citron, alltså riktigt surt.



Vart tog du vägen?
Jag saknar
dig så,
känns som du varit borta för evigt.
Kom ihåg Att JAG saknar dig.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0