20120126, 08:31

Godmorgon!

Gav mig själv en liten sovmorgon idag, vilket var riktigt skönt. Sedan tog jag en liten promenad ner till Emma och slängde mig in i bilen för att dra vidare till skolan. Fick en riktigt kick av det kalla vädret när jag tog min morgonpromenad ner till Emma, det var uppfriskande kan man minst sagt säga. Igår fick jag lite små saker fixade, idag blir det till att packa inför helgens galenheter. Tranemo-Borås-Göteborg-Åmål-Årjäng! Tjoho! Äntligen blir det av, ska bli riktigt kul att få spendera en hel helg med en underbar vän.


För övrigt mår jag riktigt bra idag, lite trötter bara men det är man la alltid när man inte fått livets dryck i sig... KAFFE!! Nu ska jag fortsätta läsa boken som vi måste läsa på svenskan, väldigt bra bok faktiskt. "En blomma i Afrikas öken". Ni som inte läst den borde verkligen göra det.

Ha det bra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0