CANCER

Hej, och godkväll!

Tänkte på det här med cancer, världens sjukaste sjukdom som finns. Blir så jävla arg.. Min lilla släkting på fyra år fick denna hemska sjukdomen när han var tre år gammal och blev frisk förklarad för ett tag sedan. Men nu har den här hemska sjukdomen kommit tillbaka i hans lilla kropp. Vad ska man ta sig till..? Man ger all styrka till familjen, men man orkar knappt det själv. Jag hoppas att denna söta grabb blir frisk, för annars vet jag inte vad jag gör.

Han var så glad när han blev frisk första gången, van älskade bilar och blev opererad och fick ett "r" på magen som såg ut som ett bilmärke. Och han sa; kolla min mage, det är ett bilmärke, kan inte bli bättre.

Jag önskar att detta var jag istället, för en fyra åring ska inte behöva gå igenom skiten. Egentligen ingen alls. Vilken jävla värld vi lever i...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0