DRÖMMER MIG BORT...

Godkväll!

Nyss hem kommen från Emma. Hade en trevlig lugn kväll, skönt det! Var behövligt.
Nu ska jag slänga mig i soffan och bara njuta av resten av kvällen, senare runt 11 blir det att kolla på hockey. Sverige - Finland, kommer bli en bra match. Hoppas jag orkar sitta uppe så länge bara, är jätte slö...

Nu när jag gick hem från Emma var det så tråkigt väder, snöblandat regn.. Kan det bli värre? - nej!
Fy, vad jag börjar tröttna på Sveriges väder. Ska snön vara här så kan den väll få ligga någon gång och inte vara såhär äckligt slaskig hela tiden. Så just nu drömmer jag mig bort med mina bilder från Gran Canaria. Vore inte helt fel att åka utomlands ett tag och slippa detta tråkiga väder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0