I NEVER THOUGHT LOVE CAN BE SO STRONG, NOW IT'S TEARING ME APPART

Godkväll!

Vet inte vad jag ska skriva faktiskt, är så tom på ord. Allt är jobbigt just nu, har verkligen världens jobbigaste dag. Allt som har med min kära släkting som fått tilllbaka cancern snurrar runt i huvudet på mig. Blir snart galen.
Gårdagen blev den bästa på riktigt länge, trodde aldrig jag skulle få ligga i hans famn.

Jag kan bara inte få dig ur mitt huvud. Du är det jag tänker på hela tiden. Du är den jag vill ha. Jag trodde aldrig känslor för någon kunde vara såhär starka. Tiden igår/inatt, det var den bästa i hela mitt liv. Tänker tillbaka hela tiden. När du la din arm runt mig, och jag kände styrkan istället för svaghet som jag alltid kännt innan. När jag sluter mina ögon är det bara dig jag ser, detta är nästan helt sjukt. Jag har aldrig kännt såhär. Bilden av dig är kristall klar. Jag kom liksom ett steg närmare dig. Men just nu är jag bara rädd att du/vi kommer glida isär, och att mitt hjärta kommer krossas. Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till längre.


I think I love you.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0