LIVETS DRYCK?



Vilken dryck tycker du är livets dryck? Det du inte kan leva utan...
Mitt svar är Kaffe, it's like a hero!
Det är måndag morgon, väckarklockan ringer, du funderar på att kasta ut klockan genom fönstret. Väl uppe ur sängen, in i duschen i hopp om att piggna till.. men när du kommer ut ur duschen fryyyyyyser du, vill bara krypa ner under täcket igen. Vad är då bättre än det där sprakande ljudet från kaffekokaren? En kopp varm, upppiggande kaffe. Helt plötsligt är man redo att möta dagen, men så var det dock inte idag...
Vaknade upp med världens huvudvärk och värk i hela kroppen. Gick ner och satte på kaffekokaren och bara väntade på att kaffet skulle bli klart. Hur gott som helst, det är verkligen livets dryck. Förövrigt stannade jag hemma från skolan idag för jag behövde verkligen återhämta mig efter helgen och min huvudvärk. Har aldrig haft den smärtan i huvudet som jag hade idag när jag vaknade, jag trodde verkligen att jag skulle dö men tjoho, jag lever!


Nu ska jag ta en ny koppkaffe med världens bästa mamma.
Kaffet är en trogen dryck, hjälper dig när du behöver energi, är social och är väldigt god!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0