PRAKTIK

Efter en riktigt bra helg uppe i Värmland var det dags att dra igång min tre veckor långa praktik.
Började runt 7 idag och var precis där i tid, slutade någon gång runt halv 3 vilket var skönt. Hade inte klarat en minut till. Är helt slut efter denna dag. Ska snart lägga mig och sova och invänta mitt pass imorgon som drar igång vid 14:00 och slutar 21:30.

Praktik är inte min grej, inte plugg heller för den delen. Praktik är tråkigt när man inte har någon bra handledare/vägledare. Glimringe är världens tråkigaste äldreboende. Limmared är dött och tråkigt. Jag är riktigt trött på allt just nu, ja allting som har med praktik, plugg och limmared och göra.  Jag vill inte bo kvar här en enda dag till, jag klarar knappt av att andas här. Rena rama slakteriet för andningen.

Dags att hoppa i sängen och hoppas på en bättre dag imorgon. GOD NATT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0