SANNINGEN OM MIG

Mår: Helt okej, inte bättre och inte sämre.
Vill: flytta och börja ett nytt liv.
Ska: flytta och börja ett nytt liv så fort som möjligt efter skolan.
Har: nyss kommit till skolan.
Är: sugen på att resa.
Drömmer om: Ett bra jobb, och om en speciell person.
Längtar till: den dagen då jag fått det jobbet jag vill ha.
Fasar inför: att faila om och om igen.
Idag: ska jag plugga, sova och sova lite till...
Imorgon: vill jag umgås med någon speciell.
Igår: hoppade min hand ur led.
Nu: ska jag skriva klart mitt svenska arbete.
Vill se: havet och solnedgången.
Vill göra: något riktigt riktigt skoj, för det var riktigt riktigt längesedan.
Glad över: min familj och mina vänner.
Arg på: allt och ingenting.
Rädd för: att förlora någon jag älskar, igen.
Nyfiken på: nya människor.
Lycka: för mig är när någon gör mig glad.
Sorg: försvinner aldrig, men man lär sig att leva med det.
Älskar: ....... , Min familj!
Hatar: inte mycket, men ibland hatar jag hur orättvist livet är.
Äter: Allt för lite.
Sover: alldeles för mycket.
Dricker: Vatten.
Dansar: aldrig (okej, lite när jag är full).
Lever: idag.


Kommentarer
amfora

<3 <3 <3

2012-01-19 @ 08:49:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0