NOT OVER YOU

Allt börjar kännas konstigt, allt är annorlunda. Jag vill inte ens tänka mera. Jag kan fortfarande inte sova, har inte sovit en hel natt sen fredag förra veckan vilket inte känns bra alls. Jag behöver sömn nu när jag har skolan att tänka på. Stannade i alla fall hemma idag för att försöka sova ut lite, men hjälpte det? - nej.. Jag har en så stor klump i mig just nu som bara blir större och större, tårarna bara rinner.  Jag ser hur konstigt mina föräldrar kollar på mig, dom får bara svar som "ja,nej, men sluta tjata". Jag orkar inte med alla frågor längre. Jag vill bara kunna skratta och kolla på hockey som vanligt med familjen, men det går inte. Jag ligger istället uppe på mitt rum och kollar avsnitt efter avsnitt på massa serier. Inte ens mina vänner verkar känna igen mig. Jag vill bara här ifrån ett tag. Jag klarar inte med alla blickar, alla fejk skratt jag måste göra, och allt det andra som jag inte ens orkar ta upp. Det är bara för mycket just nu.



Det är svårt att gå vidare efter något som hänt, och det är svårt att släppa taget efter allt. Men svårast av allt är att inse, inse det man inte vill. För ens dröm är förstörd. Man börjar istället förstå att tårarna är ens bästa vänner.
Varje dag tänker jag på dig. Undrar hur du har det, hur du känner.

I miss you,
all day, every day,
and you can not imagine,
how pathetic it makes me feel because...
I don't even know if you miss me back.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0