I ACTUALLY BELIEVED HE LOVED ME

Har ni någon gång känt den där saknaden av någon speciell person..?
Den där jobbiga känslan av att inte han/hon finns nära och håller om er, eller bara finns där för att prata ut.
För alla har väll någon gång varit med om den där pirriga känslan i magen när man har en väldigt betydelsefull person jämte sig, eller någon som man verkligen gillar. åh, känslan den är obeskrivlig i alla fall. Och alla pinsamma tystnader som kommer och går, dom är nästan lite skrattretande efteråt men så är det att vara kär.
Det äkta skrattet är början till det sanna tänkandet och de äkta känslorna. Alla blickar som man får som gör en varm och glad, man kan liksom inte sluta visa sina tänder för att leendet är på topp just då.


Men har ni någon gång fått den där känslan när ni lämnat den där personen, och sen vill skriva till honom/henne hur allting ligger till då den personen helt plötsligt slutar svara. Man får panik, ångest, ja det ena och det andra. Vad ska man ta sig till.. Det är den stora frågan. Man mår hur dåligt som helst och bara tänker på vad som gick snett. Man har sömnlösa nätter, och under dessa sömnlösa nätterna finns det bara en person som man tänker på och man försöker skriva sms till den personen för man vill prata om det som hände. Men man klarar inte av det utan man suddar ut och sen skriver igen, men bara efter några rader börjar man sudda ut texten igen. Men helt plötsligt skickar man något man ens inte hunnit läsa och man ångrar sig. Istället inväntar man helgen och träffar sina vänner för att ta några öl och för att prata ut, men det som händer är det att man bara häller i sig för mycket och tillslut ballar ut, man smsar och ringer men något svar får man inte. Det är då man börjar inse att man var en idiot som verkligen trodde att den personen kände något för en...


Men något jag kan säga efter att ha varit med om detta är att det är svårt att släppa taget om någon som fick en att må så bra för stunden. Dom där känslorna försvinner aldrig, jag är ju även en sådan person som aldrig slutar kämpa för någon. Men ibland känns det bara som allting är över.... Men en sak vet jag, jag kommer alltid gilla denna människa och läser han detta så borde han vara riktigt glad för jag har svårt att få känslor för någon.
Jag tror faktiskt att jag är kär och kommer vara kär ett bra tag till.

happy holidays !

Ta hand om er och kom ihåg att alltid förklara känslor i tid.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0