HATE TO SAY I TOLD YOU SO

Du och dina sorgsna ögon tappade modet. Jag inser att det är svårt att fatta modet i en värld full av människor. Hur man ska ta det ena och det andra. Du kan glömma bort allt, allt vi gjort och det vi varit med om. Och mörkret inom dig som får dig att känna dig så liten. Men jag ser dina sanna färger, dem lyser igenom. Jag ser dina sanna färger det är därför jag fortfarande tycker om dig för den du är. Så var inte rädd för att visa dig. Dina sanna färger. Äkta färger som är vackra, lika vackra som en regnbåge. Visa mig ett leende då, var inte olycklig, jag kan inte minnas när jag såg dig skratta senast. Om denna värld gör dig galen, lev då istället upp till dina drömmar istället för alla andras. Bli inte som alla andra kära du… Det är dom som gör din värld galen.

Jag saknar ditt gamla du. Snälla bli inte som dom andra, I HATE TO SAY I TOLD YOU SO. FUCK THEM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0