HALMSTAD DÄR VI BARA HAR VARANDRA

God eftermiddag!

Varje dag sedan i torsdags har varit helt galna. I torsdags var jag ju som sagt på torsdagskväll i Borås. I fredags var det sista dagen på jobbet, och det var skönt att äntligen få lämna stället så man slipper allt tjöt ett tag. Kommer dock sakna mina fina arbetskamrater. Begav mig ju faktiskt till Halmstad i fredags också för att stanna här i några veckor. Fredagskvällen blev till att tillbringa lite tid med massa fina vänner och lite vin och öl. Kunde inte bli bättre! I lördags blev det after beach, och det var grymt. Tackar Haaks för den dagen där på Tylösand och även alla fina vänner. Senare på lördags kvällen blev det ännu mer drag. jajamen! Orkar inte berätta om allting som händer här nere, svårt att sammanfatta allting i några menningar.

Men hoppas ni alla där hemma och ute har det bra, för det har jag!
Ps. Victor och Mattias, bilden kommer! ;)


Kommentarer
mattiad

Det är bara roligt att du bloggar så jag har något att läsa på min jourvecka :)

2012-07-09 @ 20:34:38
URL: http://www.mattiasberggren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0