20120302

Idag lyser solen pågrund av en fin sak. Världens finaste ängel måste få bada i sitt vattenland.

Jag förstår inte hur fort dagarna egentligen går, dom bara paserar med fullfart. Redan fredag..
Jag älskar fredagar, men fredagar är också en ren helvetes dag. Allt har just hänt på fredagar.

Igår fick vi se den där annonsen som vi inte ville se på flera år, eller inte ens ville hinna se.
Jag försöker förbereda mig inför dagen då alla tårar aldrig kommer ta slut. Dagen då begravningen är hoppas jag på solljus, så vår fina kämpe får bada ännu fler dagar i sitt vattenland.
Jag vet att alla kommer minnas dig på samma sätt som jag kommer minnas dig. Alltid killen med det stora leendet.



Jag önskar alla en bra helg, och jag hoppas du får bada mycket nu Vilmer. Massvis med kramar från mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0