ATT KÄNNA SAKNAD

Det är inte lätt att lämna en person man älskat. Det är ingen som säger att det är lätt. Det är riktigt svårt, för svårt. Att lämna någon man älskat är som att slitas ur ett liv som man var trygg i, vilket är riktigt jobbigt. När den tryggheten fanns levde man i himlens paradis efter att man lämnat någon återgår man till marken. Där man försöker leva och träffa nya men istället får skit för att man går för fort fram eller för att man gör fel. Man inser att man hamnat fel och måste göra något åt det, men många gör ingenting alls. Det är då man förlorar ännu mer. För det är andra tider nu. Andra dagar. Andra tankar. Det är dags att gå vidare.
 
Jag har lärt mig av mina misstag, och jag tycker många av mina vänner bör göra det med. Tryck inte ner er själva i sorg efter att ni förlorat eran trygghet den kan man hitta hos någon annan, men det kan ta tid. Men den tryggheten är värd att vänta på. Tro mig jag vet. Jag har väntat över ett år nu och jag känner att jag hittat tryggheten hos mig själv och kan försöka hitta den hos någon annan framöver.
 
Det är dags att gå vidare mina vänner även om det är svårt...
 
"Så, ta vad du behöver nu älskling
Och gör vad du vill
Oroa dig inte över mig, jag är okej "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0