PRAKTIK

Godkväll!
 
Nu är jag äntligen tillbaka efter en veckas lov, vilken underbar lov vecka det var. Hittade på massvis med roligheter, men orkar inte rabbla upp allt det nu. Men hade så jäkla kul ialla fall.
 
Nu efter lovet har jag praktik vissa dagar vilket är jäkligt kul. Roligt att kunna få ta hand och hjälpa andra människor som faktiskt behöver ens hjälp. Vissa är dock mindre tacksamma än andra, men det går att leva med de. Man accepterar de efter ett tag. Har nog världens goaste "arbetskollegor" där. Säger bara ni som inte vet vilken linje ni vill gå på gymnasiet sök, vård och omsorgsprogrammet, världens bästa linje. Man har hur roligt som helst och speciellt på sina praktikplatser.
Imorgon drar jag och klassen/skolan till Göteborg, efter massa studiebesök stannar jag med dom bästa och gör åt lite rummelpengar. Kan bli skoj det med.


Nej men nu ska jag dra mig till Nittorp och titta på hockey med min broder. Nittorp - Helsingborg som gäller. GO NITTORP! haha...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0