TORSDAG

Redan fredag imorgon -herregud va veckorna går fort men ska bli skönt med helg igen.

Igår var det hockeyderby som stod på schemat, vilken rysare de blev men skönt att Nittorp tog tre poäng mot klubben utan pengar(BHC). Segern gjorde så man vaknade upp med ett leende på läpparna och hela dagen bestod av skratt och vissa chockande moment. Satt på vård och omsorgslektionen och hade sittrond med tända ljus, mysfaktor. Under tiden satt jag och antecknade och helt plötsligt står mitt papper i brand, en liten låga stiger och allt jag får ut är ett oj. Hela klassen garvade ihjäl sig medan jag sitter i chock, läraren slänger sitt block på och öppnar fönstret. Tur inte brandlarmet gick, men vi fick ett gott skratt.

Nu taggar jag inför 18årsfest på lördag och fin besök från Värnamo imorgon, helgen kan inte se bättre ut. Men nu ska jag sova och försöka drömma mig bort i brandmännens situation om att släcka bränder. Ha det gött gott folk, ni är bäst.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0