JAG SAKNAR ER MINA FINA ÄNGLAR

 

 

Jag vet att någonstans i himlen ovanför mig så finns ni
Jag vet att jag står ostadigt kvar, lämnad i ensamhet med sorg
Jag vet, för att jag ska ska klara av det här
så måste jag vara hel, men är trasig utan er.

 Jag vet inte vart ni är. himlen är för stor
Varför skulle detta hända just er, varför kunde detta ske
Förvirringen blåser mig omkull
Jag orkar inte resa mig upp längre, jag ger upp
Jag faller, faller och åter faller.

  Jag försöker, jag försöker vara stark men
det är inte lätt. Det är inte lätt när jag inte har en
trygghet eller lycka, ni tog den med der när ni gick.

 Jag är vilsen. Jag behöver er.
Vart är ni...  Jag skulle göra allt för en
stund i eran närhet. höra era röster. 

Jag saknar er...


 

 

 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0