PLUGG, PLUGG, PLUGG

Idag mår jag äntligen lite bättre men den jobbiga förkylningen sitter fortfarande i vilket är sjukt störande. Men skönt att vara på bättringsvägen ialla fall. Pratade med mina saknade klasskompisar innan, dom är ju bara för goa. Man får alltid ett gott skratt tillsammans med dessa töser. Förhoppningsvis får jag träffa dom imorgon.
 
Idag har jag bara skrivit på mitt arbete som handlar om Schizofreni. Rätt roligt arbete men känns som om det aldrig kommer bli klart. Jobbigast av allt är nog att man ska skriva det i rapportform ifall om man satsar på högre betyg, vilket jag gör. Så jag kämpar som myran under stenen med detta arbetet. Nu ska jag försöka sova en stund och vila upp mig lite för att kunna fortsätta med arbetet senare under kvällen.
 
Ha en fin kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0