POLLENALLERGI

Godmorgon!
 
I söndags begav jag mig ut i skogen med min klasskompisar i kursen idrott 2/B. Vi skulle ha den såkallade årliga hajken. Jag åkte hem en dag tidigare pga för lite sömn, kyla och feber kändes inte så bra men ibland så måste man ta hand om sig själv. Kom som sagt hem i måndags och har legat i sängen sen dess, känner mig kraftlös och allmänt irriterad man orkar knappt göra något.
 
Det som jag är mest irriterad över är att pollen redan börjar komma, och jag förstår ju vad jag fått min förkylning ifrån. Björkpollen är ju tillsammans med våren, och det var mest björk som vi använde i skogen i söndags.. hejaheja. Detta tar död på mig och just nu längtar jag inte tills sommaren för det lär bli värre när alla klipper gräset här och var, men jag ska kämpa och försöka till att inte glömma ta mina tabletter (som jag är bra på att glömma).
 
Men nu ska jag i varje fall försöka rycka upp mig skriva på mitt arbete i psykologin och sedan försöka ta mig en promenad så jag kommer ut lite iaf. Måste verkligen till skolan imorgon med pga att vi nationella i Engelska.
 
Hoppas ni har det bra där ute! XxXx
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0