ÅNGESTEN STIGER

Rubriken talar!

Ångesten kommer och går snart är denna sommaren över och man ska återgå till det normala livet. Jag har 16 dagar på mig att göra denna sommaren ännu mer minnesvärd.

Igår lämnade jag Halmstad för att åka hem till Limmared ett par dagar. Det som är bra hemma är sin egna säng, underbart! Men allt annat är som ett svart hål. Jag kom hem fällde några tårar och insåg att här ska jag aldrig stanna, här ska jag inte bosätta mig i en lägenhet om ett år utan jag ska vidare. Jag ska ta mig dit mina drömmar når. Jag tänker inte sitta i en stol och se ut på dessa gator där jag gick när jag var mindre och mådde dåligt. Jag ska kunna titta ut och se en vackrare värld och glömma det gamla. Det är vad jag ska kunna göra.

Men på tal om något helt annat, på lördag så ska vi avsluta denna sommaren med duo jag på solgården i Tylösand. Jag längtat och jag längtar! Hoppas bara ångesten släpper snart och att denna hemska förkylning drar samtidigt. Kanske försvinner båda under natten och det hoppas jag. Godnatt mina vänner där ute!

JL



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0