2013 BLIR 2014

2013 blir 2014, ett år som varit lite upp och ner, djupa dalar och höga toppar med motvind som man brukar säga.
 
Året började med en rejäl bakfylla efter nyårsfirandet och sen började dagarna och månaderna rulla på som vanligt. Dagarna bestod av massvis med plugg, fika med vänner samt träning, ibland har jag även hunnit med lite jobb hit och dit. Våren började gå mot sitt slut och Cizzy tog studenten och sedan spenderade jag midsommar nere i halmstad med ett fint gäng i från småland, goa människor dedär. Efter midsommar åkte jag hem för att jobba i några dagar till, sen vart det semester då de händer grejer så att säga. Åkte ner till Halmstad och semestern började med att vi tittade till våra fina grabbar i gyllene tider. Ritkigt grymt, kvällen fortsatte med en utgång på stan sedan vart sommaren igång på riktigt. 
 
Halmstad bestod utav, Halmstadgänget, smålandsgänget, fylla, after beach, Petra Marklund, Winnerbäck, Hoffmaestro, kungarna av tylösandshuset, och mycket skratt i solen och havet. 
 
Hösten kom... OH! Plugget drog igång samtidigt som träningen igen. Vart väldigt mycket under en längre period, massvis med plugg, extra arbete inför afrika resan som sker nu den 18 Januari. Hösten blev lite som den blev, ibland händer saker som inte ska hända helt enkelt. Jag förlorade min vän Berglund, väldigt snabbt. Bara några timmar tidigare hade vi pratatsvid, så inget var normalt efter denna olycka. Drar ett citat som jag fått höra sen denna dagen, "saknaden är densamma men sorgen hanterbar". Så som sagt man ska aldrig deppa ihop utan fortsätta leva för sina nära och kära man mist under årets gång. Nu ska jag ta nya tag, och jag hoppas på att 2014 blir ett riktigt bra år. Imorgon ska jag fira in det nya året tillsammans med fina vänner, och det hoppas jag att ni andra också ska göra. All kärlek och styrka till er som tycker nyår är jobbigt, ni är inte ensamma kan jag lova.
 
Jag önskar alla ett riktigt gott nytt år!
 
 
Många kramar ifrån Jenny Lundmark! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0