2012 BLEV 2013

Okej jag kör precis som alla andra och berättar lite om mitt 2012. När jag pratar om mitt 2012 så brukar jag säga att det är både det bästa och sämsta året i mitt liv. Sämsta för att jag har varit med om saker som sårat mig så djupt, förlorat människor som stod mig nära, men framför allt så förlorade jag mig själv. Men alla dessa saker har gjort mig både starkare och till en bättre människa. Jag har lärt mig att kärleken är skit samtidigt som den kan vara riktigt fin. 
 
Bra saker som hände under detta året är väl att jag hittat de underbaraste personerna i världen som jag kan dela så mycket blod, svett och tårar tillsammans med, och det är mina klasskompisar. Resan till Stockholm, och alla underbara sommarminnen. Att jag orkar kämpa mig tilbaka från botten och försökt kämpa vidare i livet, även fast det finns idioter där ute. Jag har lärt mig att skita i vad alla säger och köra mitt egna race, och det gäller speciellt i skolan. Där jag faktiskt har höjt mina betyg, riktigt nöjd! Men framför allt annat så har jag hittat så många störda, konstiga, söta som fula, och underbara vänner som helst. Alla dessa vänner har visat mig äkta (vänskap), ni har visat mig en del av mig själv som jag inte visste fanns. Ni är mina favoriter, mina all time high's. 
 
Hoppas alla fick ett bra nyår, för det fick jag och det känns i hela kroppen idag. Baksmällan sitter i.. Ha en bra fortsättning och GOTT NYTT ÅR på er. Ha det finfint vettja! 
 
 


Kommentarer
jessica

<3

2013-01-03 @ 13:38:42
URL: http://jwaallin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0