2013-01-08

Tjäänare go'dag!
 
Idag vaknade jag av panik, ångest och vart stressad till tusen. Aldrig mer igen, aldrig. Sov två timmar inatt, vilket jag säkert lär göra inatt med. Att vara tillbaka i verkligheten vart ju mindre roligt, tunga dagar. Men roligt att träffa alla underbara igen. Men påtal om något helt annat när jag väl sover så drömmer jag väldigt mycket, och har gjort det den senaste månaden. Både hemska och väldigt fina. Inatt drömde jag om fina Vilmer som vilar så gott. Ibland har jag svårt att inse att det snart redan har gått ett helt år sen han lämnade denna jord. Finaste ängeln!
 
 
 
Men till något helt annat.. Hittade gamla papper från äldre dagar där man skulle skriva en kontaktanons på skoj kan inget mer än att skratta åt min.
 
 
"Hej! Jag heter Jenny och är några jordsnurr. Jag är en väldigt sportig tjej, gillar nästan allt men speciellt att sjunga. Det positiva med mig är att jag är väldigt social, omtänksam, hjälpsam, kärleksfull. Men man får ju absolut inte glömma att jag är en tjej med väldigt stora mål och drömmar här i livet. Tillbringar gärna väldigt mycket tid i ishallen för att se på hockey, men får ju inte glömma jag är en partypingla.
 
 
Det Jag söker mest är: En väldigt go och härlig grabb som har lätt för att prata och är bra på att hjälpa till. Helst så kan ni ju spela hockey för de är väldigt intressant, och för de mesta ser ni grabbar rätt bra ut.
 
 
Om du som person där ute tycker detta låter intressant och skulle kunna tänka dig att ta en strandpromenad i sommar, så hör av dig." 
 
Herregud.. Tror vi skrattade rätt gött den lektionen i 7an när vi fick höra allas anonser. Bara några årsedan.. haha!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0