2013-01-13

Okej, snart en ny vecka med nya möjligheter, kan behövas.
 
Ligger fortfarande hemma och är sjuk, har nog aldrig varit såhär seg eller haft så hög feber. Jag är verkligen helt förstörd. Har bara sovit och sovit sen i torsdag typ, finns inte så mycket mer att göra. Har hunnit göra några snabba inlägg, men jag har knappt någon ork för att skriva eller prata med någon. Jag förstår inte hur jag blivit såhär sjuk, ibland bara jag brister och gråter av all smärta. Jag orkar verkligen inte, dehär är inte okej. Känner mig inte som mig själv.. För övrigt kommer jag stanna hemma imorgon och försöka bli frisk tills på tisdag. Men till något helt annat så kom min lilla tredjedelskusin inatt, en liten kille vid namn Lykke. Så gullig så!
 
jaja, nu ska jag fortsätta vila.. Hoppas ni alla andra har haft en riktigt bra helg. Massvis med kramar från mig!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0