AVIS

Go'kväll mina damer och herrar!

Tänkte bara säga/skriva det att livet rullar på som vanligt, bara att jag inte trivs i detta kalla land. -20 vissa kvällar, är det ens möjligt. Orkar inte denna kylan. De enda som är bra med vintern är ju hockeyn, inget annat. Resten kan faktiskt kvitta, förstår ju att alla småbarn tycker de är kul..


Men jaja.. Är allt lite avis på de som går i klassen över mig som åkte till sierra Leone idag. Längtar så tills vi åker nästa år, få se kulturen där nere och hjälpa de människorna. Men även att få njuta av solen där. Känner bara hur längtan sprider sig i kroppen. Men inte bara dem jag är avis på inte.. Många som åker till andra länder, vissa flyttar till varmare breddgraders länder. Jag vill också. Någon som vill ta en resa med mig framöver?

Tänk bara att ligga på en fin strand med stekande sol, åh herre så gött det hade varit. Bli brun och fin. Håller ni inte med?  Tänk en sommar eftermiddag, lite after beach. Inte fel inte.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0