DRÖMMER MIG BORT

Under två dagar nu har jag funderat på vad jag egentligen vill göra i framtiden.
Ibland går tankarna om att jag ska ta ett år utomlands först, eller kanske bara utbilda mig till bartender.

Men ändå är jag den personen som alltid velat hjälpa människor i nöd eller bara ta hand om dem berätta vad man kan göra bättre. Har haft två drömmar i mitt liv och det har varit heltidsbrandman eller ambulanssjuksköterska. Snart dags att bestämma sig över sitt val, men en sak som är säker är att jag ska lämna Tranemo/limmared och bege mig mot kusten, Småland eller längre upp i landet. Släppa allt gammalt och börja om på nytt!

"Vissa får inte uppleva sina drömmar, eller inte ens känna hur det känns."



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0