PETRA MARKLUND

Ja, hallå ja!

Händer så sjukt mycket här i Halmstad så går inte att berätta allt. Men kan skriva lite snabbt. Träffade mina fina otroligt Goa gubbar från Göteborg förra veckan, det är nog några bland de goaste jag träffat. Goa gubbar från Göteborg helt enkelt. Jag, Felix och Wedberg vart ute på en liten tripp under nattens gång, vi åkte ut och kollade lite vid grötvik ett av Halmstads finaste ställen under sommaren. Wedberg hade dock somnat i bilen, liten klenis det där, i alla fall om man jämför med förra året. Det hände la massa andra roliga grejer med dem, årliga citat osv men inget jag tänker ta upp nu. Ska även länka vidare till deras blogg som "rasta" skriver när jag sitter vid en dator.

Som sagt mycket händer här nere och under denna grymma veckan som varit så har folk hunnit bryta mina två tår på after beachen och hällt massvis med öl över hela mig. Men varför ska man klaga för det är semester och livet rullar på. Har även hunnit träffa en av världens goaste, lilla Gustav. Vilken prins! Har mycket mer att berätta men orkar inte skriva ett för långt inlägg. Måste berätta mer imorgon om min underbara vän Matilda som alltid höjer stämningen.

Men Nu alldeles strax så ska jag iväg och lyssna på Petra Marklund tillsammans med Emma, Louise, Malin, Alex m.f.

Hoppas ni alla har en riktigt fin sommar! Skål och var rädda om er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0