SOMMARTIDER BLIR GYLLENE TIDER

Go' kväll!

Igår skrev jag att jag skulle berätta vad som hänt den senaste tiden men det är rätt mycket så får ta det en annan dag. Förlåt!

Men... Imorgon är det sista jobbdagen på Prefab, tråkigt att lämna min idol BG, och alla andra roliga där. Har i alla fall haft fyra bra veckor där och är väldig tacksam för att jag fått möjligheten till att få jobba där och träffa alla glada människor. Tack Prefab, kanske ses någon gång igen innan jag ger mig ut på mina andra äventyr.

Imorgon så lämnar jag denna kommunen för att bege mig till bäst kustens vackra stad, Halmstad. Underbart att slippa Limmared ett tag. Jag är lite smått taggad inför morgondagens händelse, för er som inte vet så ska jag och ett härligt gäng på gyllene tider och sjunga om "sommartider" och om hur "man blir yr".
Har även lite smått panik över min packning, tror jag öppnat väskan fram och tillbaka flera gånger för att se om allt är med. Men om jag känner mig själv rätt så har jag alltid med mig för mycket kläder osv. Hoppas jag fått med det viktigaste i alla fall.

Men nu mina fina läsare så måste lilla jag sova så jag orkar med morgondagens jobb och alla andra roligheter. Sov så gott!

Kram JL



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0