SOMMARTIDER

Ja, jag vet att jag är väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Har bara inte haft tillräckligt med tid den senaste tiden, fullt upp på sommarjobbet, och packningen inför minst 5 veckor i Halmstad.

Har inte tänkt dra världens inlägg ikväll eftersom att jag är helt slut och inte orkar hålla ögonen öppna länge till. Men som sagt gör min sista vecka på Prefab för den här gången nu, på fredag går jag på min långledighet fram till 21 augusti då jag går in på sista året på gymnasiet, mäktigt!

Längtar fruktansvärt mycket tills på fredag då ledigheten börjar med att spendera kvällen med goa vänner och gyllene tider på scen, kan inte bli bättre eller.? Har stora förhoppningar på att denna sommaren kommer bli bra och som det ser ut nu så kommer värmen och solen komma fram mer.

Men nu ska jag somna till lite go musik i lurarna och så får jag försöka uppdatera er mer om vad som hänt den senaste tiden imorgon. Sov så gott!

Kram Jenny



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0