HATAR ATT LEVA UTAN DIG

Saknar! 
Har försökt att vara stark men när motvinden kommer faller jag ihop i tårar. Jag/vi alla önskar att du var här. Men just inatt önskar/hoppas jag att du är stolta över oss. 

Jag längtar tillbaka till "Halmstadveckan" med goa gänget. Tänker på dig, och hoppas att din själ ska visa oss hur vi ska leva rätt. Minns ditt tal med ett stort hål i hjärtat, "ni är allt det man lever för, de alla letar efter. Det handlar inte om fest med alkohol, för livet med er är roligare oavsett alkohol." 

Jag saknar dig extra mycket idag. Saknar, saknar och saknar. Snälla kom hem så vi blir hela. Gråter i floder, önskar och hoppas att allt vore en dröm.  Hatar att leva utan dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0