TIME TO SAY GOODBYE

Imorgon ska jag begrava min älskade vän, idol, och killen med de finaste känslorna. Vill inte somna, vill bara stoppa och spola tillbaka tiden. 

Att säga hejdå, det är de begravningarna är till för... Men jag kan inte, jag vill inte. Jag kommer inte förstå att du ligger där, allt kommer vara så ofattbart. Jag vill inte att du ska vara borta. Jag vill bara ha dig här hos oss.. Jag vill att du ska kunna vara med oss, men allt är så konstigt.. Att jorden fortsätter snurra, tiden fortsätter rinna, att livet fortsätter, för alla, alla utom dig, du som förtjänade ett liv. Ett längre liv, ett lyckligt liv, inte skulle det behöva sluta såhär. Imorgon går jag itu, men vilken vacker begravning det kommer bli. 

Vi ses när min tid är inne älskade du, då nu och föralltid, AB! Adam Hans Berglund! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0