2013-10-04

Efter många om och men sitter jag nu och skriver i varje fall. Folk har tydligen saknat det här med att läsa min blogg. Men som sagt jag är inte den människan som sitter och skriver om mitt vardaliga liv för det är inget intressant. För just nu består mitt liv av att skriva inlämningar efter inlämingar samt träning.
 
Är inte den personen som schema lägger mitt liv genom att blogga om det utan här skrivs det oftast om mina tankar och känslor efter att ha gått igenom de svåra i livet. Men jag ska allt försöka göra er glada och skriva lite oftare. Men som sagt jag ska göra allt jag kan för att göra er nöjda. Och ni hemma i Värnamo som läser, jag gör detta för just er, så ni vet.
 
Men jag säger till er redan nu att de kommande dagarna kommer jag varken ha tid eller lust till att skriva eftersom att det är fullt upp. Idag åker jag och Louise med resterande i klacken för att heja fram Nittorp nere i Helsingborg. Och resterande dagar i denna helg kommer bestå av plugg, mys med familjen och förberedelser inför nästa vecka då jag fyller år. Och som ni där borta i Värnamo redan vet så kommer jag att komma hem och besöka er för en utgång efter nästa vecka, så gör er redo. Jenny är snart tillbaka, med kloka och bra meningar samt alla goa kommentarer. Let's go!
 
Massvis med kramar från mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0