EN HELG SOM NU SKRIVS TILL ETT MINNE

Godmorgon!
 
Idag skriver jag för att få skriva av mig. Denna helgen skulle skrivas in i historian för roligheter men det hela slutade i sorg. Men jag håller fortfarande fast vid att vi hade roligt hela fredagen fram tills att jag kom hem och fick det hemska beskedet angående en väns bortgång.
 
Ibland inträffar det ofattbara och man tror inte att det är sant. Natten till lördagen krockade en vän med en älg, avled direkt på platsen pga skadorna. Lördagen och söndagen har bestått av ren sorg, tårar som runnit ner från kinden konstant. Det svåraste av allt är att inse vad som hänt och vad som kommer ske framöver. Läser igenom gamla sms som skrevs, och tittar på bilder från den så kallade Halmstadveckan. Känns hemskt att idag behöva ta steget och radera smsen även om det känns rätt, men bilderna och minnena ska få leva kvar.
 
Jag är hemskt ledsen och skickar mest tankar till familjen. Du kommer föralltid leva kvar i mitt hjärta, Berglund! Du var en otroligt fin människa som alltid visade sitt stöd. Vi ses igen när min tid är inne. Sov så gott vännen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0