SAKNAD GÖR VERKLIGEN ONT

Jag mår dåligt när jag tänker på hur fort dagarna går. Varje dag är ännu en dag utan dig. Saknad gör ont. Saknad, och tanken om att aldrig mer få träffas gör ondast. Det känns som ett upprivet hjärta, ett sönderslitet köttstycke. Ett hjärta som bara blöder utan andrum. Ögon som svider, bara gör att det gör ont att gråta av saknad. Tårarna är lika många droppar som droppas utanför fönstret denna dag. 

Alla minnen är fortfarande i liv. Jag saknar. Snälla kom hem nu Berglund! Inte en dag till utan dig kommer funka, har så mycket att säga dig. Ditt skratt, din röst, din närhet du gav oss, allt det där behöver jag nu, nu och nu också. Vi alla behöver dig! Det var i sådana här lägen du var kungen för oss alla. Du gav alltid ett ledsamt ansikte ett leende. 

Fan. Hatar, vi hatar att du inte finns bland oss längre. Snälla. Jag ber dig att komma hem och rätta till allt. 

Älskar dig förevigt min vän. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0