FUNDERAR

Dagarna rullar på och tankarna sprider sig åt alla håll. Ena stunden är man positiv till allt och sen helt plötsligt vänder allting till något negativt.

Vardagen just nu är väldigt stressande, mycket att göra och det är alldeles för mycket press. Jag känner att jag inte hinner med mig själv just nu. Det börjar bli för mycket. Jag försöker men alla funderingar tar över.

Just nu lägger jag ner all min tid på skolan. Allt handlar om att klara alla kurser och på fritiden handlar det om att försöka få ihop de sista pengarna till Afrikaresan som sker i januari. Den lilla tiden som finns kvar för mitt vardagliga liv är den sista halvtimmen innan mina ögonlock ska sluta sig för lite sömn. Det ända jag vet är att imorgon ska jag ringa och boka in alla mina tider för sprutor mot det ena och det andra, efter det så ska jag slappna av och försöka hitta tillbaka till allt positivt.

Jag måste komma tillbaka till träningslivet, och sluta oroa mig över saker som inte ska ske.

Med de säger Jenny godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0